2 i 1

Igår orkade jag inte att skriva men det var inte heller så mycket att skriva om... Jag var på HM och det var MYCKET att göra VÄLDIGT MYCKET att göra tillskilnad från andra dagar då folk bara har vänt vid dörren.Men förutom det så hände inte så mycket var jag kommer ihåg. Men komentera gärna då om det eller om något annat. Det är roligt att få komentarer. Idag i skolan hade vi som vanligt teori i TRE timmar. JIPPI!!!!!! (NOT) Sen kom jag hem och kom på att mamma och pappa har åkt till Linköping och Norrköping för att köpa julklappar. Så någon i familjen har i alla fall varit snäll i år. Jag vet inte om det var jag men vi får se på julafton... Idag skulle jag gå på bönegrupp men eftersom mamma och pappa är borta och Sandra som vanligt någon annanstans  så måste jag vara barnvakt till Limpan. Men det funkar bra hittils... Och så fick jag reda på att min klasskamrat har slutat och då blev det tårar kommer att sakna dig INA!!!!

Kommentarer
ina - 16 år och hjärtsjuk säger:

Vill att du ska veta att det inte var något lätt beslut.

Men jag kände att det skulle bli bäst för mig, jag kommer sakna dig massor.

Jag grät när jag tänkte på allt, klassen, praktiken ja nästan allt som jag lämnar :(



PPUH JAG KOMMER SAKNA DIG MASSOR :/ <3

2011-11-30 | 21:42:06
Bloggadress: http://inaholm.blogg.se/
Frida Ottosson säger:

Jag kommer att sakna dig oxå jätte mycket men vi får ses på fritiden... =(

2011-11-30 | 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback