Lördag och Söndag...

På morgonen började jag med att gå upp klockan nio och sedan bli hämtad av Pia för att tillsammans med henne och Sandra åka till "från ett hjärta till ett hjärta". Där vi shoppade för nästan 500 kr. Stort. Vi köpte flera olika grejer som vi sen ska ha till att pyssla med i våran grupp. Direkt efter det kom Ellinor hem till oss och vi hade tjejkväll med Wii och två filmer plus myss. En helt lyckad kväll med skratt och glädje tårar. Sen idag på förmiddagen klockan 11 så gick jag till Maria för en fotografering som blev rätt så lyckad jag kommer lägga upp lite blider i nästa inlägg... En halvtimme efter det så gick jag och hon till Aktiv för att träna och det gick oxå bra. Vi var så duktiga så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback