Sandra...

Ja för det första gick det ju inge bra för Sverige i fredags men men. Sandra tog studenten igår och det var jätte roligt att vara här och träffa alla som kom. Vi blev runt 90 stycken så det kom en del. Men maten tog i alla fall inte slut så det får de äta i resten av veckan. Sen så tog ju den underbara Jenny också studenten så jag var ju nästan tvungen att åka dit en stund också. Där hade vi det också trevligt och vi satt och pratade och så sjöng jag duett med Sara. Det gick ju sådär... Men imorgon ska jag dra till Göteborg lite nervös men det går nog bra hoppas jag. Har laddat med tuggumi nu så det ska nog gå bra... Så under denna vecka kommer inte jag att blogga något mer. Så hej då på en stund och GRATTIS ÄN EN GÅNG TILL SANDRA OCH JENNY. Om två år är det min tur =)

Kommentarer
Maria säger:

Lägg in lite bilder ifrån studenten!! :D

Svar: nää jag är inte en bild person tyvärr....
Frida Ottosson

2012-06-17 | 20:38:40
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback