Studentveckan...

I måndags var jag på HM. Ja en vanlig dag sen på kvällen var det Sveriges tur i fotboll eller inte det gick ju skit dåligt hoppas det går bättre på fredag. På tisdagen var det min allra sista dag HM jag grät nästan utav glädje tårar... Ne, men det var skönt undrar bara vart jag ska i höst antingen ICA eller Bokia men det vet ingen. Men jag fick en present utav HM som tack för detta år och det var en necesär full med grejer. Så det var kul. Sen så överraskade Maria mig genom att sitta på bussen så det var en rolig överraskning. Igår var jag ledig men eftersom att Sandra tar studenten på lördag så kan man ju inte slappa utan hela onsdagen gick till att städa mitt rum =(. Men idag var det full rulle hemma. Med städ, handel och städ... Men imorgon gäller det då kommer Mormor och Eric hem plus att vi ska till Amanda och fira hennes student då och så spelar ju Sverige hoppas det går bra för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback