18:de - 20:de februari...

Den 18:de februari började med att vi vaknade upp i Göteborg. Det händer inte ofta. Sen skulle jag och Rebecka åka in till Nordstan och shoppa. Vi handlade inte lika mycket som dagen innan på Ullared... Men vi hittade några fynd i alla fall. Sen gick vi till en maskeradbutik som jag har velat sedan jag var liten. Och det var jätte roligt man kunde se kostymerna hänga åh... Jag skull eha velat pröva några men då var man tvungen att fråga någon och sedan ville dem väll att man skulle köpa åtminstone ett plagg. Så det blev inget köp därifrån men det var roligt att se allt. Sen blev det sallad med Rebecka, Eva-Karin och Marianne medans Lennart begav sig till MC Donalds. Efter det åkte vi vidare till bion vi såg Mission Impossible 4. Den var skit bra och rolig. På kvällen träffades nästan alla i släkten plus två vänner till Johanna på en resturang "Svarta oliver". Det var god mat men vi blev utkastade nästan för att det var så många andra som ville äta där oxå...Så då blev det att åka direkt till Mariestad igen och sova länge tills pappa kom och hämtade mig och vi åkte till Farfar och hans flickvänn och åt mat innan jag fick övningsköra hem med pappa och Johanna. Hon skulle till vänner i Norrköping så hon fick hänga med.
Den 20:de februari fyllde jag år........ Och jag hade en fest med vänner så vi körde Kägel åt Pizza och sedan gick vi hem till mig och körde lekar. Det blev en fantastisk kväll med mycket skratt. Och fina paket blev det också b.la. presentkort x2, Smycken och Spa inbjudan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback