HM...

I måndags och tisdags var jag på HM som vanligt. På måndagen var det inget roligt mycket call off och bara en timme i butiken. För att jag o lärare plus handledare hade möte i en timme fast egentligen skulle det bara ta en kvart =(. På tisdagen var det ingen skilnad lika långtråkigt egentligen men i dag kom red bull och gav alla som jobbade en red bull så då blev jag glad... Idag har jag inte orkat med så mycket förutom skolan vilket var en kort dag förutom att vi hade teori tre timmar på eftermiddagen. Då vi gick till lärarens arbetsplats och hade studieresa. Det slutade med att alla blev fotograferade för han jobbade med det och så fick med oss bilderna hem. Vi alla hade skit kul tre timmar går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback