ojoj

ojoj vad jag inte har haft tid att blogga. Jag har haft full rulle hela tiden. På måndagen var jag på HM och hade det jobbigt för att hon som ska vara på lagret var sjuk så då blev jag den som visste mest om allt där nere. Och det var inte allt jag visste...  Och då fick vi massor av varor för det var call offen och massor utav Rea och ny varor. Men sen de sista två timmarna var jag på kosmetic och det var som vanligt mycket att göra men kul. På tisdagen hade jag ingen lust att åka till HM för jag visste att det skulle vara mycket att göra, men åkte i alla fall sen som väntat så var det det och på eftermiddagen så kom min lärare förbi och vi pratade lite om praktiken och så... Sen hade jag fått ett uppdrag av min teori lärare att hitta på ett uppdrag som man inte hade gjort förut och se om man klarade av det och vad mitt uppdrag var får ni reda på i nästa inlägg.....(kOMENTERA GÖR DU GENOM ATT KLICKA PÅ KOMENTARER OCH SEDAN SKRIV DET ÄR ROLIGT ATT FÅ KOMENTAER)
Kramis xD

Kommentarer
Maria säger:

Åh, kan inte vänta på att läsa om ditt spännande uppdrag! :D

2011-12-08 | 10:25:57
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback