Skäms...

Oj oj nu var det länge sedan jag bloggade. Men nu får det bli en snabb genom gång bara.
Fredag- Matte prov det gick kanske bra vet inte men det kändes bra. På kvällen ringer Maria och bjuder med mig till henne för att se på VD och en film. Så jag sover över där.
Lördag- Är hos maria och gör oss sedan i ordning för den årliga julfesten som detta år var i bk. Det blev en mycket rolig fest med skoj och så sjöng vi.( Jag vet att jag lovade att lägga ut en bild men jag orkar inte så de som såg klänningen vet hur den ser ut ni andra får komma förbi eller se mig vid ett tillfälle då jag har den xD)
Söndag- Idag på gudstjänsten sjöng vi oxå men alla var trötta efter festen som slutade runt tolv kvällen innan.
Måndag- Idag var jag sjuk och åkte inte till HM. Istället var jag hemma och sov vilket jag behövde. Jag sov ända till 1.
Tisadag- Idag var sista dagen på HM. Så jag kände lite att jag var tvungen att gå. Men det gick bra och det var kul. MÅNGA KUNDER kan man säga nu när rea:n har kommit ut.
Onsdag- Då car lärling settorna, tvåårna och treårna på O`Learys och bowlade plus att vi åt tillsamans.
Torsdag- Idag var det skolavslutning på Bergska med en revy. Den var så där inte dårlig men heller inte jätte bra. Jag fick några julklappar och sen på eftermiddagen kom Eric och Mormor hem. Nu så ska jag flytta in till Sandra och bo hos henne i jul för att mormor har paxat mitt rum.
Oj oj vad mycket det blev m4en nu har jag nästan kramp i fingrarna så det är bäst att jag slutar.

KRAMIS, KRAMIS!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback