Utmaning...

Jag blev utmanad av Maria <3
1) Vad gjorde du för tio år sedan?
Då gick jag på sex års och lekte med mina vänner.
2) Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan gick jag i 9:an och skulle välja gymnasium och ha nationella prov. Tur att det nu är över.
3)Fem snacks du gillar:
Godis
Glass
PoP Corn
O´boy
Kladdkaka
4) Fyra sånger du kan hela texten till:
3 låten
Halo
Fjärlilslarven
Den blomstertid nu kommer
5)Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Köpa dröm kåken i Hollywood
Resa flera gånger i månaden
Köpa djur
Köpa en snygg bil
Starta eget företag

6)Fem dårliga vanor:
Godis
Glass
Kladdkaka
O´boy
Humör

7)Fem saker du gillar att göra:
Vara med kompisar
Vara på HM
Va med Limpan
Datorn
Blogga


8)Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Triko byxor
Päls
Polotröja
Ballerinanklänning
Hängslen


9)Fem favoritleksaker:
Dator
TV
Limpan
Kreditkortet
Wii


10)Fem personer jag vill se göra denna utmaning:
Ellinor Sjögren
Hanna Carlsson
Ina Holm
Josefin Pettersson
Sandra Ottosson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback