Förlåt...

Förlåt det tog längre tid än vad jag hade tänkt... Men nu ska jag försöka få med varje dag...
Mitt lov började på torsdagen den 16:de feb. För jag hade taggit ledigt på fredagen. Så på torsgadskvällen åkte jag och pappa till Mariestad. Första delen fick jag köra. Första gågen jag körde i mörker. det gick bra. När vi komm fram var det nästan att gå och lägga sig på en gång...
Fredags morgon åkte jag, Rebecka, Johanna, Eva-Karin och Lennart till Ullared jag hittade två par jeans, en flis tröja och en kort kavaj plus massor av annat skojs... Tyvärr inga bilder jag orkar inte lägga upp... Men jag handlade i alla fall för nästan 800 kronor. Så plånboken var väldigt tom efter det. Men sen efter inte så lång stund så åkte vi vidare till Göteborg. Där vi skulle sova hos min kusin Robin och hans fästmö Caroline. En härlig tjej, så jag är bjuden till bröllop i vår =D. Men vi sov där och såg på finalen av "På spåret" Jag och Rebecka var väll inte så glada över det men det fanns godis och så hade dem tidigare på dagen köpt en ny tv. Så det var ju självklart att man ville se på den...
Fortsättningen kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback