ojoj...(2)

Ja nu har ni väntat tillräkligt länge uppdraget var att... Göra större text på rea skyltarna och göra om i datorn. Det gick "galant" och jag vissade till och med min handledare lite saker på datorn som hon inte kunde.På kvällen femtio minuter efter att jag kom hem skulle vi iväg å bowla. Söndagsdraget och Kompis ledarna plus att församlingen betalade =D. Men det gick verkligen åt skogen med bowlingen,. Sen kom vi hem o jag gick och la mig va DÖÖÖ trött. På onsdagen hände inte så mycket förutom att jag var på en awesome bönegrupp. Hade jättekul där o ville inte gå. Idag har jag varit i skolan och haft engelska prov vilket jag tror gick bra. Det kände så i alla fall. Sen skrev jag klart första kapitlet i min egna bok som ni kommer att läsa i framtiden hoppas jag. Jag har nämligen en tanke om att bli författare... Sen på eftermiddagen kom Jenny o vi hade skojigt här hemma sen lovsångsgruppen vilket var högljudt idag. (absolut inte från mig)
Kramis, kramis

Kommentarer
Maria säger:

LÄGG UPP DEN NURÅ

2011-12-08 | 21:32:55
Maria säger:

Uhu, vad spännande. :D Får kolla på H&M reklamskyltar om jag går förbi där någon dag. :)

2011-12-10 | 12:07:25
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback