Tisdag...

OJ!! Vad jag har slitit idag. Först på Hm. Med Brand övning. Sen går jag till Chefen för och fråga som pappa har pushat mig om i en månad om att fråga om jobb. Men degt blev inget de hadde tillräkligt så ni som väljer Lärling till hösten välj inget ställe som är popis. Och då kände jag tåren i halsen för jag var rädd för att fråga och sen blev det värre när hon sa nej... Så jag har inget sommarjobb i sommar. Ska fråga i Finspång om det finns någon som vill ha mig på helgerna. Och Hm´s material förstörde mina byxor idag. Jag har ett stort hål vid rumpan =). Sen shoppade jag julklapp åt mamma. Och gick lite på stan. Kom hem urtrött och nu ska jag fortsätta med läxorna om Pelle...
Kramis kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback