14-20 Mars 2012...

14/3 - Var på Nyhemsskolan för första gången efter att jag slutade. För då skulle jag prata med Karro och Nadja om NG för de ville fortsätta. Hoppas jag sa något som var bra...
16/3 - Vampire D. Hade premiär idag så det blev att se det på webben sen, för på kvällen hade jag mamma och pappa lite fredagsmys. Med allt vad man kan önska.
17/3 - Fyllde den fantastiska flickan Bea år Grattis 17 år. Men jag hade besök av den ståtliga Ellinor istället vi hade skit kul och vi spelade Wii som vanligt.
!8/3 - Denna dag var inte rolig. Jag hade söndagsskolann, Fikat och så skulle jag hämta barn det gick inge bra hittade inte huset de skulle vara i och det blev en katastrof av söndagsskolan.
19/3 - Idag var Maria Montazami i Norrköping men den turen att träffa henne hade inte jag... Men det blev en lyckad dag i alla fall...
20/3 - Dårlig dag på jobbet inget roligt alls...Men när jag kommer till bussen blir jag glad igen då ser jag två stycken som stor vevar med armarna och händerna då är det Maria och Johanna som har tagit första parkett på bussen då blev man glad. Sen blev det direkt till Sjukhuset för en spruta mot livmoderhalscancer. Usch det varinget roligt sammanlagt satt jag där i en timme innan vi kunde gå. Johanna var med mig så det kändes bra sen gick vi till Bhallen för att köpa lite tröst... CALIPPO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback