Mars...

Nu är det mars och snart har jag kommit in i de riktiga datumena... Men nu där vi slutade förra gången...
1/3 - Skola där matteläraren säger att vi ska ha test imorgon då vi oxå har NV prov oxå, som man inte kan ha pluggat förens denna dag för att man själv skulle göra sin stencil. Så denna dag gick åt till att plPÅPugga järnet plus sångövning.
2/3 - NV provet gick bra jag fick E+ och matten gick oxå bra jag fick E... Sen blev det Afrodans på Aktiv med  Natha, Hanna och Maria.
3/3 - Idag var jag med Johanna hela dagen och vi hade skoj skoj. Med film och spel.
4/3 - Idag hade jag söndagsdraget med Siw tror jag kommer inte riktigt ihåg ni får rätta mig om jag har fel eller glömmer något.
5/3 - Hm idag var på Ungdom...
6/3 - Idag var jag sjuk så inget HM men idag har jag haft 4 månader med bloggen. Grattis till mig...
7/3 - Fortfarande sjuk idag. Men var ändå med på körövning som gick sådär. 17 sånger och jag kände bara igen en av dem...
8/3 - Torsdagen var jag frisk igen och då blev det skola och lovsångsövning.
9/3 - Skola, Afrodans. Göra i ordning projektorn.
10/3 - Idag var en riktigt rolig dag först tränna på drama med Maria. Jag hon och Hanna ska visa upp ett drama på Familjegudstjänsten imorgon. Sen så bussade jag och Maria lite med Samuel så vi gömde hans tofflor och tog han dricka plus att vi städade lite åt honom.
11/3 - Vi hade dramat och det blev en stor succé. Flera personer tyckte att det var bra och kom fram till oss.

Kommentarer
caroline säger:

fin design på bloggen fridis! =)

2012-03-19 | 21:13:20
Bloggadress: http://carrolinder.devote.se/
Anonym säger:

Tack!!! din är oxå fin.

2012-03-20 | 07:26:49
Bloggadress: http://friiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback