Oj...

...idag har jag haft något att göra kan man säga. Det börjar med att jag går upp kl.7.30 för att göra mig iordning för Söndagsdragets avslutning som gick bra sen. Efter gudstjänsten hjlpte jag till med fikat. Och sen åkte jag hem och hemtade lImpan så han blev fotade det blev inte så bra för det blåste så men några bilder i alla fall. Sen åkte jag Maria Hanna och Jossan till Norrköping och shoppade jag hittade Örhängen o volym puder på HM. Och en klänning för halva priset till julfesten på bik bok och julklappar till mormor. Imorgon bliré HM!!!!!!

Kommentarer
Maria säger:

Det avr en skojjsig dag! :D Har skickat Linusbilderna till dig på facebook. Lägg in bild på din fina klänning på bloggen!! :D

2011-12-05 | 17:07:59
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/
Anonym säger:

Ja på julfesten kommer den kanske =)

2011-12-07 | 10:29:47
Bloggadress: http://friiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback