Hairday

Idag hände mycket kände det som fast egentligen inte. Jag började dagen med att se på skidor. Jag tycker att det är kul och då blir nästan hela familjen samlad. Sen klippte Mamma mig kort, men det blev bra tyckte jag. Det var första gången på länge jag inte grät. (Jag är jätte känslig). Hörde sen från min minsta kusin att hon oxå har en blogg så den får ni gärna besöka. denn står om man tittar till höger så stå ett antal tjejnamn och om man vill till hennes så klickar man på "Rebecka". Sen på kvällen var jag på frälsis som pappa sa tidigare idag. Jag tyckte att det lät kul så nu säger jag det oxå. Och på kvällen hade jag värsta magvärken. Alltså det var inge kul att vara med mig då. Stakars mamma och pappa. Nä nu ska jag kola på film och sen lägga mig ska upp tidigt till gymet med Maria imorgon =)

Kommentarer
Maria säger:

Skojjsigt, ser fram emot att se håret imorgon! :)

2011-11-19 | 22:05:01
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback