Måndag...

Skulle egentligen göra ett inläggg för både måndag och tisdag tillsammans men jag har en del att skriva på båda så det blev så här istället. Idag eller igår rättare sagt var jag på Hm och slet som vanligt. Jag höll på i 2,5 timme med en pistol och några skyltar som skulle på kläderna slutade med att jag sköt mig själv... Idag skulle jag, Maria och Johanna ha gått till Aktiv men det blev bara jag och Maria men vi hade kul som vanligt i hop. Vi körde Zumba och så mycket som vi skrattade har jag nog aldrig gjort på ett pass förut. Det var kul men deet var konstiga och sexiga rörelser så om man försökte såg det jätte dumt ut. I alla fall för mig... Sen fick jag äntligen komma hem till hemmet och då blev det läxor skriver en saga om trollet Pelle...
Kramis kramis xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback