Onsdag...

Oj, vilken dag... Idag vaknade jag halv sju av att jag skulle gå till tandläkaren. Usch det tråkigaste nästan man kan tvingas gå upp för. Och jag fick laga ett håll och bedövning x2 det gjorde ont... Men efter det fick jag gå hem och slappa i lite mer än tre timmar sen var det bara att gå till skolan. Som vanligt var Handelskursen inge rolig och vi satt vid fb och vi satt nästan hela tiden med det till och med läraren... Men efter den lektionen kom Ella med mig hem och vi dansade med Wii och fikade. Vi hade det jätte trevligt. Men sen bar det av till Pia Mikmar som har en tjejgrupp där jag är med och är ledare för. Och idag hade vi det skit roligt vi fick berätta lite om våra liv och det var roligt att höra de andras historia. Till och med ungdomarna sa sitt. Dagen slutade med att Pia körde hem alla och med många skratt gick alla tjejerna till sängs.
KRAMIS!!!

Kommentarer
magdalena säger:

Vilken fin blogg du har! Vem har gjort designen? :)

2012-02-01 | 22:01:44
Bloggadress: http://magdalenasandstrom.blogg.se/
Frida Ottosson säger:

Nej det är en gratis design. Men tack ändå. Jag väntar på en annan.

2012-02-01 | 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback