vecka 6...

Denna vecka har jag haft det fullt upp. Jag har inte hunnit tränna en ända gång. På torsdagen var jagi skolan och sedan på Söndagsskole möte. Där vi sbestämde en hel del regler och lärde oss en dans. I fredags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde det kommer i ett senare inlägg. På lördagen fick jag vuxenpoäng. Jag och Johanna tog bussen in till Norrköping och åt på en resturang. Pizza Hut där vi oxå träffade Klingstedt med familj.Vi kunde sitta där helt själva utan föräldrar och betala hela notan själva.God mat var det oxå så Pizza Hut rekomenderar jag. På Söndagen hadde jag söndagsdraget tillsammans med Siw och Leavon. Det gick bra tyckte jag och det nya vi hade pratat om på torsdagen funkade bra oxå. Idag har jag varit på HM. Och på dam avdelningen. Sen så fick jag se en kändis......... Malin Baryard inte fför att jag är ett hästfantast men det är ju kul att se en kändis................ I morgon blir det relationsdag och alla hjärtansdag med Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback