29/6

Åhh. Det är nog första gången jag skriver om rätt dag samma dag. Men idag har jag och Pappa varit i stan på Stadiums Outlet i Norrköping och handlat två par sommar skor, ett par regnbyxor och ett fem pack strumpor för endast 390 kronor. Jag tipsar verkligen dig att åka ditt. Och det var oxå första gången jag körde i stan så grattis till mig... Jag fick bara ett kärringstop!!!! Sedan har dagen bara flyttit på och vi har idag bestämt när vi ska ses och spela in våran film i sommar. Så om ni ser några amatörer bli filmade i sommar i Finspång så är det vi. Jag, Johanna, Ellinor, Jenny o Maria. =)

Kommentarer
Maria säger:

Yay, grattis! :D Snart är du redo för körkortet.
Filmen kommer bli super!

Svar: Ja, tack. Ja jag hoppas att filmen blir en suceé!!!! = )
Frida Ottosson

2012-07-01 | 09:46:46
Bloggadress: http://www.mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback