Hola...

Japp nu ska jag skriva igen fick den känslan idag hoppas att den håller. Gick i skolan idag efter en hel veckas ledighet. Jag var borta ifrån skolan av ett gott själ förra veckan men denna vecka går jag i alla fall. Jag hade den sista grejen i skolan enligt prov- och läxväg och det var matte muntliga. Men det var inget roligt avslut för det kändes inte alls bra där inne med matteläraren plus en annan elev. Så om matte betygen inte är bra förstår jag det...
Det har hänt mycket under den tiden jag har varit borta: Min kusin har gift sig och jag var på klassresa med våran klass plus tre klasser till på Liseberg. Det var rolig och jag, ella och jenny H vann var sitt big pack med 20 Mjölk choklad i. Vi var super glad. Khalida med även om hon inte vann. Och massor annat oxå...

Kommentarer
Maria säger:

Nej det skulle jag inte, haha. :P

2012-06-07 | 19:42:28
Bloggadress: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback