24 februari - 29 februari...

24/2 - Hemma dag med Mormor och Eric mest...
25/2 - Idag firades jag med släkten och förberede projektorn till kyrkan...
26/2 - Jag hade projektorn på gudstjänsten. Gymmet. Sen på eftermiddagen åkte örebroarna hem och jag övningskörde hem ifrån Mormor. Körde nästan på en älg, en hare och tre rådjur...
27/2 - HM jobbigt att vara tillbaka. Byta skor på skopunkten med Pappa fick ett par nya =D...
28/2 - HM men efter det på väg hem i bussen slog jag dramatiskt i pannan i taket på bussen.... Gjorde svin ont och hade en bula i flera dagar... Samma dag trillade Limpan i trappan så jag och han låg båda i sängen och mådde dårlig tillsammans...
29/2 - Skola först sen Lärjungaskola premiär... Det var roligt jag gick såklart med Maria... Och så är det skottdag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback